Experiențele clienților

Experiențele clienților

Programul de Leadership este unul complex, este mai mult decât o prezentare a unor informații. Dacă aș face o paralelă cu viața personală, aș spune că poate fi numit adaptarea la/ adoptarea unui nou stil de viață. Programul ajută atât la înțelegerea și cunoașterea de sine, cât și a oamenilor cu care interacționăm, a modului în care ne comportăm și reacționăm în diverse situații, în mod special în cele limită. Traseul are printre workshop-urile organizate de trainer și posibilitatea alegerii unui mentor, precum și lucrul în squad-uri (echipe) – interacțiuni care se întâmplă între sesiunile de învățare și în cadrul cărora rezolvăm diverse exerciții și activități cu rolul aprofundării conceptelor și a transferului lor în viața de zi cu zi de la muncă. Concret, în cadrul Dataware, acest program a produs un impact în mod special în îmbunătățirea comunicării, atât intern – între colegi, cât și extern – cu clienți/parteneri etc., și cred că principalii doi factori care au contribuit la asta au fost sesiunile despre diferitele preferințe de comunicare și relaționare (aplicarea profilului DISC) și, nu în ultimul rând, lucrul în sprint-uri și interacțiunea cu colegii din squad.

Iulia Oprea-Dimcea – Chief Operating Officer, Dataware

Mulțumim echipei Equatorial pentru profesionalismul, implicarea și dedicarea de care a dat dovadă pe parcursul întregului program de 9 luni desfășurat împreună. Organizatorii au fost foarte prompți și deschiși în a oferi sprijin și asistență, în a răspunde la întrebări, în a gestiona și a antrena comunitatea de participanți și, de aceea, participanții au simțit că a fost o plăcere să lucreze cu Equatorial și să-și dezvolte abilitățile de leadership alături de această echipă. Proiectul nostru a urmărit dezvoltarea talentelor Mercedes-Benz România printr-un program experiențial, gamificat și adaptat participanților. Drept urmare, din punctul de vedere al KPI-urilor, la închiderea proiectului, trei dintre cei 10 HiPos participanți au reușit să avanseze în carieră în cadrul Mercedes-Benz România.

Gabriela Dan – Head of Human Resources, Mercedes-Benz România

Formatul a fost util, ideal. A fost o cantitate mare de informații într-un timp scurt, dar așa abordăm și noi training-urile tehnice cu clienții. Practica este foarte utilă după fiecare sesiune online, iar trainerul a fost indispensabil – e obligatoriu să existe sesiuni cu trainerul, pentru că te poate purta prin mulțimea de informații, care în soft skills e adesea interpretabilă, pot exista variante diferite de punere în practică. Ritmul a fost ok pentru că ne-a făcut să fim focusați și să știm că pe o perioadă de 3-4 luni (= determinată și relativ scurtă) avem asta în prioritate. Mi-a plăcut și a fost interesant încă de la început programul și am fost ”all in” de la construirea profilelor DISC, pentru că am înțeles că fiecare are așteptări de la cei din jur să se comporte ca el însuși și e important să se întâmple o adaptare a comunicării, iar liderul să creeze armonie în echipa lui.

Ciprian Nastasiu – Team Lead, btProvider

Programul a fost util pentru mine, iar pe primul loc au fost cursurile cu trainerul, pentru că au ușurat procesul de înțelegere în profunzime a conceptelor; apoi aș menționa întâlnirea 1-1 cu trainerul, pentru că discuți ”pentru tine, pentru felul tău de a fi”. De asemenea, cursurile din platformă au fost foarte interesante si de ajutor. Mi-au plăcut în special pentru că: pe de-o parte, multe dintre ele aveau video-uri și era foarte puțin text de citit – nu mi-au dat senzația că sunt la “școală” sau la un curs strict scris și atât. Pe de cealaltă parte, quiz-urile au fost ”friendly”, te ajutau să vezi dacă chiar ai înțeles informațiile și nici ele nu m-au făcut să mă simt “testată”, “verificată”, că urmărește cineva dacă am greșit. Mi s-a părut foarte util, m-a ținut engaged, intram relaxată și bucuroasă la workshop-uri; voi sunteți dinamici, carismatici și contează mult acest lucru.

Mara Cislariu – Team Leader Analytics, btProvider

M-a ajutat partea de comunicare cu echipa, să aflu că nu toți suntem la fel, ci suntem diferiți, că fiecare are nevoile lui, că fiecare gândește într-un anume fel diferit. Astfel m-a ajutat să înțeleg că trebuie să mă adaptez, pentru că eu de multe ori aveam niște așteptări stricte de la ceilalți. În plus, mi-a plăcut modalitatea de evaluare a informațiilor, acele quiz-uri – am învățat multe din ele, pentru că mă puneau să mă gândesc practic la informațiile primite.

Ana Maria Iancu – Team Leader Data Engineering, btProvider

In our 6 sessions I learnt a lot about being a better leader. Knowing myself and understanding others better, through personality types, motivators, leadership styles for different situations or people. Building a trusting work relationship through active listening, sharing feelings, sharing feedback, recognizing achievements in a better way. I still need to work a LOT on myself and my leadership style, that I hope will come in small steps. I already received feedback from others that I show good leadership experience, even though I am a people leader since 8 months. I am actively trying to give specific feedback on positive changes done by colleagues around me. Supporting my direct reports to self-awareness, helping development, trying to further strengthen the trusting relation. During our sessions I learnt to be more conscious as a leader. Understand the diversity and how we are built differently in terms of personality, motivators, needs. Knowing ourself and others better will help us communicate more efficiently, get the job done better, faster, while having a trusting work atmosphere.

Adam Katona – Senior Customer Marketing Manager OTC, Reckitt Benckiser

×